maanantai 15. lokakuuta 2012

Projekti Sasuke!

Elikkäs seuraava hahmoni tulisi (suunnitelmieni mukaan) olemaan Sasuke Uchiha Narutosta!
Olen aina unelmoinut cossaavani tätä poikaa, jonka kuvan nähdessäni alan suoraan sanoen kuolaamaan. MUTTA minulla on yksi ongelma: peruukki. Kuten kuvassa näkyy, Sassella on aika vaikeasti peruukista muotoiltavat hiukset... Jos minulla ei olisi ihania cosplay-kavereita, jotka tuntevat peruukkien muotoilun salat, ilmeeni olisi vieläkin tällainen peruukkiasian kanssa:
Siis kirjaimellisesti...
Nyt vaan mietin, että mistä aloittaisin peruukin muotoilun: leikkaanko sitä ensin vai laitanko siihen sitä ennen muotoilevia mömmöjä?
"hmm..."
No, peruukki saa odottaa muotoilua huomiseen (olen laiska ihminen) laavalamppuni päällä nuutuneen näköisenä (en omista mallipäätä)

Mutta sitten kuvia siitä asusta:
Paita takaa


Akatsuki-koirani Peppi seuraa tapahtumia mielenkiinnolla :3


Mutta kuten varmaan tuosta yhdestä kuvasta näkyy, niin en ole yhtä timmissä kunnossa kuin itse hahmo... Hahmon kroppa on minulla vain haaveissa </3
Mutta nyt lopetan pälpätyksen ja rupean syömään!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti